YİMER
157 “Jüri Özel Ödülü” ve “En İyi Çok Dilde Hizmet Veren Çağrı Merkezi Ödülü”
ile ülkemizi gururlandırdı.
Bu yıl
17.si düzenlenen ve 64 ülkeden 1100 katılımcının yer aldığı Avrupa İletişim
Merkezleri ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri (ECCCSAs) Zirvesinde YİMER 157
“Jüri Özel Ödülü” ve “En İyi Çok Dilde Hizmet Veren Çağrı Merkezi Ödülü”ne layık görüldü.
Finale
kalan 17 ülkeden 124 proje arasında yapılan çok yönlü değerlendirmeler
sonucunda mutlu sona ulaşan YİMER157’ye ödülü, 28 Kasım 2017 tarihinde
İngiltere’nin başkenti Londra düzenlenen galada verildi.
Her
yıl düzenlenen Avrupa İletişim Merkezleri ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri, Avrupa’daki
iletişim merkezleri ve müşteri hizmetleri sektöründeki proje ve kuruluşların
değerlendirildiği ve ödüllendirildiği prestijli bir etkinliktir. Organizasyon
26 kategoride gerçekleştirilmiş olup, mükemmeli bulma ve teşvik etme amacı ile yapılmaktadır.
Birleşik
Krallık Çağrı Merkezi Yönetim Derneği CEO’su ve Avrupa Çağrı Merkezi
Organizasyonları Konfederasyon Başkanı Sayın Ann Marie STAGG yapılan sunum ve
ödül takdiminde YİMER 157’ye özellikle değindi.
Sayın
STAGG YİMER 157’nin “Türkiye’de yaşayan yabancılar için 7/24, 6 dilde hizmet
verdiğini belirtti.
Kurtarmakta
olduğu hayatların ve yaşama geri kazandırdığı canların değerini vurguladıktan
sonra ayrım gözetmeksizin yapmaya çalıştığı yardımların gayreti ile bütün
çalışmalarda önceliğin hayat kurtarmak olduğunu belirtti.
YİMER
157’nin başarısının herhangi bir kategoriye sığdırılamayacak derecede büyük ve
kıymetli olduğunu ifade edilerek, yarışma jürisi tarafından rakip
gösterilmeden, alanında tek olarak “Jüri Özel Ödülü” nü ve “En İyi Çok Dilde
Hizmet Veren Çağrı Merkezi Ödülü”nü almaya galadaki tüm katılımcıların takdiri
ile layık görüldü.
YİMER
157 olarak göstermekte olduğumuz çabaların karşılığını ödüllerle almak, kendimiz
ve ülkemiz adına doğru yolda olduğumuzu bir defa daha göstermektedir. Haklı gururumuzu
sizler ile paylaşmaktan mutluluk duyarız.